Մաթեմատիկայի հաշվետվություն

  • Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը: Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։
    Մաթեմատիկայի բաժնի հղումը։
  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/

    Ես կատարում եմ ծնողների օգնությամբ։
  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։

    Սիրում եմ քնարկել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբները կամ առաջադրանքները, մայրիկի հետ։
  • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։
    Հաշվետվությունը
  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։
    Իմ մոտ չկա սիրած նածագիծ։
  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։
    Բազմապատկեր։
  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
    Ես շատ կցանկանայն անել շատ բազմապատկումներ։
  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։
    Մաթեմատիկան շատ է օգնում սովորել շատ թվեր։
  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։
    Ես եղել եմ պաչրպունքներին և իրանք շատ հետաքրքիր են, որովհետև իրանք շատ հետաքրքիր են։
  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։
    GeoGebra ծրագիր ենք սովորել
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
    Հաշվետվությունը
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Փետրվար
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մարտ
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի ապրիլ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Ապրիլ
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մայիս
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:
    9/10։
  • Ընտրիր մաթեմատիկայի քեզ ամից դուր եկած թեման և ներկայացրու ինքնաստուգման թեստի կամ ուսումնական խաղի միջոցով:
    Ես սիրում եմ տարբեր թեսթեր անել
  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը:
    Ոչմի բան

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *